wtorek, 16 listopada 2010

credo

"Jak nie mam kaca, żyje mi się trochę lepiej."

4 komentarze:

  1. jak zrobić takie fajne tło na blogu w blogspocie? żeby się przesuwała reszta cała poza tłem

    OdpowiedzUsuń
  2. To prostsze niż bycie księdzem! Najpierw klik w projekt, potem klik w projektant szablonów, następnie ewentualnie klik w tło, by wybrać to, które ma się nie przesuwać.
    Voila!

    Dostanę jakąś nagrodę :)?

    OdpowiedzUsuń
  3. W nagrodę załatwię Ci szopa na smyczy.

    Ter zake: Nie miałam kaca od wieków, boli mnie trochę od tego głowa. Za bardzo przejmuję się życiem. Prawie odmówiłam sobie batonika - spóźniłam się na tramwaj.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałem dziś kaca moralnego większego niż fizycznego. I fajne to nie było, już wole kaca fizycznego niż codzienne umartwianie. Na kacu fizycznym przynajmniej wiem co mam zrobić, niekoniecznie w tej kolejności: jedzenie, toaleta, łazienka, świeże powietrze, piwo.
    A na moralnym to się trzeba chyba ubiczować popijając ocet.

    OdpowiedzUsuń