niedziela, 2 listopada 2014

bla bla car po staszowsku

Każde szanujące się małe miasto, które wysyła swoich młodych mieszkańców na studia do większych ośrodków posiada pewnie na Facebooku bjedową grupę inspirowaną Bla Bla Carem, gdzie ogłasza się przejazdy między wymienionymi wyżej dwoma miejscami. I ja uczestniczę w tego rodzaju transporcie, bo wygodniej niż autobusem, szybciej niż autobusem i ciekawiej niż autobusem - wspólne podróżowanie jak zawsze kształtuje się w mojej głowie jako ciekawe zjawisko socjologiczne i przyczyna do poznania nowych, ciekawych znajomych, z którymi nie będę potem utrzymywać kontaktu. Jest cudownie.

Dzisiaj miałam okazję wracać do Krakowa i wyjazd ten był sponsorowany przez poznawanie nowych nutek, od których uwiędły mi uszy i muszę słuchać teraz bardzo dużo techno, żeby przestała mnie boleć głowa. Oczywiście cytuję:

1) Ale lubię twoje włosy

Glany, cienkie papierosy
Małą bliznę na kolanie
(I że) nie o wszystkim mówisz mamie

(...)

Lubię gdy jesteś zawzięta
Kiedy walczysz o zwierzęta
Że masz dziary w dziwnych miejscach
Że się kochasz przy Beatlesach


2) Mam 21 lat, mówią że jestem wrażliwy,
Jestem zakochany od lat w tej samej bogini



(...)

Z reguły jestem szczery, ale czasem kłamię,Choć gdy piszę, mówię prawdę, którą poznasz na pamięć,
Studiuję socjologię, moje ostatnie zaliczanie,
Poznałem patologię, choć dzieciństwo miałem fajne,
Mam szacunek do kobiet i wkurwia mnie jak ktoś nie ma




3) Co to jest za dziewczyna, czy ktoś podpowie mi?


Gdy ciało swe wygina - miód malina!
I nie ma drugiej takiej, co ciało takie ma.
Nie mogę się powstrzymać - miód malina!




4) Daj z siebie wszystko.Ziomek cel jest tak blisko.
Reprezentuj zawsze swe nazwisko.
Choć za rogiem wciąż czeka Mefisto.


5) Zaraz przyjdzie noc po nas, zaraz upłynie czas,takie same sny masz ty i ja


6) To jest ta słowiańska brać

Lubi dużo pić i spać
To jest ta słowiańska brać
Lubi pić i spać

(...)

Cleo, Donatan, Enej!
Lubi pić i spać


Na to wszystko mam jeden komentarz i jedno przesłanie, ziomek, ej: nie rozmnażajcie się, ej. XD

1 komentarz:

  1. Nie ważne czy to dyskoteka w Sulisławicach, klub Imperium w Busku Zdroju, klub Iguana w Brzozowej, Protektor Uniejów, Energy 2000 czy Klub Pomarańcza w każdym imprezowym, szanującym się mieście wojewódzkim: wszędzie jest to samo. Musi być pierdolnięcie, nie ważne czy set zespołu MIG, Tiesto, DJ Wielbłąd czy inny DJ Mentos.
    Dla lepszego zrozumienia masz obrazek, potraktuj go metaforycznie:
    http://fakenszit.eu/upload/20130804144925uid1.jpg

    OdpowiedzUsuń